Hjælpecenter

Hvorfor handle hos deluxecare.dk? 

DeluxeCare er et dansk startup, og vi sætter en ære i at levere de bedste produkter til vores kunder. Vi har 100% fokus på at yde den bedste kundeservice, så du altid har garanti for en god oplevelse. Du er beskyttet af vores 30 dages fulde retur- og ombytningsret (Tilfredshedsgaranti), hvis du af hvilken som helst årsag skulle være utilfreds med dit produkt.

Der er faktisk ingen grund til ikke at prøve vores produkter af!


Har i dansk kundeservice?

Det har vi selvfølgelig. Vi svarer altid så hurtigt vi kan. Send en mail for hurtigste svar. Vi sidder klar til at hjælpe dig


Hvorfor er emballagen på min pakke slidt?

Vi genbruger pap og emballage for at skåne miljøet, da vi finder det meningsløst at smide ud, hvis det kan genbruges. Det begrænser vores affald, og vi forbruger samtidig mindre.


Kan jeg afhente min vare?

Det kan desværre ikke lade sig gøre, da vi ikke har en fysisk butik.


Hvor lang er leveringstiden?

1-3 dage under normale omstændigheder, ved køb inden kl.12.00 på hverdage. Dog kan det ske, at forsendelser bliver forsinket samt ved kampagnetilbud forekomme yderligere forsinkelser.


Hvor sender I fra? 

Fra vores lager i Smørum. 

Kan jeg få leveret til udlandet? 

Vi kan godt lave en særlig ordre, hvis det ønskes. Skriv en besked til Info@deluxecare.dk - Forsendelse til udlandet vil ikke være dækket af gratis fragt.


Kan jeg få leveret med en anden leverandør eller under særlige betingelser? 

Vi kan godt lave en særlig ordre, hvis det ønskes. Skriv en besked til Info@deluxecare.dk - Så hjælper vi dig helt i mål med dit ønske.


Har I tilfredshedsgaranti? 

Ja, det har vi. Hvis du ikke er tilfreds, og ordren er under 30 dage gammel - får du pengene tilbage med det samme! Uden at vi skal stille dig nogen som helst spørgsmål - det kalder vi for 100 % tilfredshedsgaranti.


Lever DeluxeCare's produkter op til det de lover? 

Hvis du mod al forventning ikke mærker en forskel, så skriv til os - så refunderer vi dine penge. Så sikre er vi nemlig på vores produkt!

Er jeres virksomhed grøn? 

Vi arbejder hele tiden på, at optimere for miljøets skyld. En af de tiltag vi har, er at vores produkter ikke indeholder en manual i papirform. Vi har lavet dem digitale, og sender dem ved køb. På den måde sparer vi miljøet for papir og produktion.

Kan i gensende en manual, hvis jeg mister den? 

Naturligvis. Du kan altid få manualen gensendt, hvis du mister den. Send os en besked på Info@deluxecare.dk - så får du den sendt.
Du kan også finde manualer på alle vores produkter i vores Download sektion.

Er DeluxeCare en ansvarlig virksomhed? 

Vi bestræber os virkelig på at støtte, hvor vi kan. Vi arbejder konstant på at forbedre vores grønne profil samt støtte organisationer, som støtter lokalt i Danmark.
Du kan læse mere om vores bidrag ved at trykke HER.